Dette er en implementasjon i Unity motoren for å generere fraktaler.

Mål

Målet for denne oppgaven er å sette meg inn i teksturer i Unity og implementere en applikasjon for å presentere fraktaler basert på bruker spesifisert informasjon.

Implementasjon

brukergrensesnitt_fraktaler

Forskjellige fraktaler generert med programmet

3 sidet fraktal

Fraktal generert med 3 sider. 100000 punker. Distanse multiplikator 1.

fraktal_3_sider_100000_0_95

Fraktal generert med 3 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,95.

fraktal_5_sider_100000_0_9

Fraktal generert med 5 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,9.

 

fraktal_5_sider_100000_0_8

Fraktal generert med 5 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,8.

fraktal_6_sider_100000_0_8

Fraktal generert med 6 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,8.

fraktal_8_sider_1000000_0_9

Fraktal generert med 8 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,9.

fraktal_8_sider_100000_0_75

Fraktal generert med 8 sider. 100000 punker. Distanse multiplikator 0,75.

Fraktal 12 sider

Fraktal generert med 12 sider. 1000000 punker. Distanse multiplikator 0,7.

 

Kode

https://github.com/kjetilfjellheim/Fractals/tree/master/Sierpinski-MultipleVertices

 

Sendt av Kjetil Fjellheim